Vi søger to erfarne og dedikerede Senior Partner Managers til vores team hos Loyalty Key. Én til vores kontor i København og én til vores kontor i Aalborg. Som Senior Partner Manager hos os vil du spille en afgørende rolle i at opbygge og styrke vores partnerskaber samt drive salget af vores produkter til fysiske butikker, caféer og restauranter.
Loyalty Key er førende i Norden inden for udvikling og drift af digitale loyalitetsløsninger til bl.a. den finansielle sektor og mediebranchen. Hos os bliver du en del af en dynamisk tech-virksomhed i kraftig vækst bestående af et ungt og ambitiøst team med et stærkt fællesskab. Du vil fra start blive tildelt stort ansvar og tillid i stillingen som vores nye Senior Partner Manager, hvor du vil sikre relationen til vores partnere i de fordelsklubber, vi driver, for nogle af landets største virksomheder, herunder Børsen og Spar Nord.
$ads={1}
Ansvarsområder:
- Udvikle og vedligeholde kunderelationer: Du vil være ansvarlig for at identificere og opbygge langvarige kunderelationer. Dette indebærer at opbygge et solidt netværk af potentielle kunder, forstå deres behov og forventninger, og levere enestående kundeservice
- Salgsplanlægning og eksekvering: Din rolle vil omfatte udarbejdelse af en strategisk salgsplan baseret på vores virksomhedsmål og produktportefølje
- Forhandle og lukke salgsaftaler: Du vil være ansvarlig for at forhandle og lukke salgsaftaler med potentielle kunder
- Samarbejde med interne interessenter: Som Partner Manager vil du samarbejde tæt med vores interne interessenter, herunder marketing og Customer Success
- Hvis du har en dokumenteret track record inden for salg, en stærk entreprenørånd og masser af drive, er du den ideelle kandidat til denne rolle
- Fremragende kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt, da du vil have tæt kontakt med vores partnere
- Erfaring inden for salg og evnen til at opbygge og vedligeholde langvarige relationer
- En proaktiv tilgang til problemløsning og evnen til at identificere og imødekomme partneres behov
- Evnen til at arbejde selvstændigt og samtidig være en teamspiller
Hvad du får ud af at arbejde hos Loyalty Key?
Det er godt, du spørger!
Her er bare nogle af de mange fordele:
- Som en del af vores unikke team vil du blive omgivet af nogle af de skarpeste hjerner i branchen. Vi vækster hastigt og står over for nogle skelsættende projekter i 2023, så der er altid en ny udfordring eller idé, der ligger lige rundt om hjørnet.
- Vi har ikke glemt det vigtige: sundhed og trivsel. Vi tilbyder en attraktiv frokost- og pensionsordning samt sundhedsforsikring for at sikre, at vores medarbejdere altid har det godt.
- Vi tror på, at vores medarbejdere er vores største aktiv, og vi giver dig rig mulighed for at sætte dit eget præg på Loyalty Key og tage initiativer, der kan gøre os endnu bedre.
- Sidst men ikke mindst, så elsker vi også at have det sjovt! Vi har masser af sjove sociale arrangementer, hyggelige fredagsbarer og andre begivenheder, hvor vi kan fejre vores succeser og nyde hinandens selskab.
Arbejdstiden udgør som udgangspunkt 37 timer om ugen i tidsrummet 09-17, men der kan forekomme perioder med overarbejde. Løn efter kvalifikationer, og startdatoen er ASAP.
For yderligere information kontakt CCO Kristoffer Vagnsø Petersen på kp@loyaltykey.com eller på tlf. +45 27287283.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning hurtigst muligt. Ansøg igennem linket og vedhæft CV og ansøgning. Samtaler afholdes løbende.
Hvem er vi?
Med afsæt i nyeste Cardlinked-teknologi, er Loyalty Key førende i Norden inden for udvikling og drift af digitale loyalitetsløsninger til bl.a. den finansielle sektor og mediebranchen. Hos os bliver du en del af en dynamisk virksomhed i kraftig vækst bestående af et ungt team med et stærkt fællesskab.